مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-14سياسي

سبک زندگی اهل بیت(ع) در جنبه های عملی زندگی ما نمایان شود


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، با بیان اینکه در قرآن سبک زندگی اهل بیت(ع) به خوبی نمایان شده است، افزود: سبک زندگی اهل بیت(ع) باید در رفتار و کردار ما و در جنبه های عملی زندگی ما، - سبک زندگی اهل بیت(ع) در جنبه های عملی زندگی ما نمایان شود ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، با بیان اینکه در قرآن سبک زندگی اهل بیت(ع) به خوبی نمایان شده است، افزود: سبک زندگی اهل بیت(ع) باید در رفتار و کردار ما و در جنبه های عملی زندگی ما، خود را نشان دهد.

آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه، 22 آذرماه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در مسجد آفخرای رشت برگزار شد، اظهار کرد: روضه و گریه برای اهل بیت(ع) برای روح و روان انسان بسیار مفید است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه در مجلس حضرت زهرا(س) باید مکتب آن حضرت را به خوبی بیاموزیم، تصریح کرد: ما نسبت به ائمه و شناخت آنها کمتر تلاش می کنیم لذا باید با این مکتب متعالی آشنا شویم.

وی با بیان اینکه داشتن روح معنوی انسان را در زندگی به رشد و تعالی می رساند، افزود: برخی انسان ها خود و باورشان را به خوبی تربیت می کنند.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه خانواده حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) سرشار از کمک به فقرا، ایثار و از خودگذشتگی بود، خاطرنشان کرد: حاکمیت بر پایه اسلام باید مشکلات مردم را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اهل بیت(ع) در جنبه های عملی زندگی ما نمایان شود

سبک زندگی اهل بیت(ع) در جنبه های عملی زندگی ما نمایان شود